شرح وظایف اداره منابع انسانی
*نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی قانون کار و تامین اجتماعی و مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان .
*نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی
*تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه بر اساس دستورالعملها و آیین نامه ها
*صدور احکام کارگزینی نیروهای انسانی اعم از رسمی، پیمانی ، قراردادی و ... برابر قوانین و مقررات مربوطه
*بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و تهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مرتبط جهت مقامات مافوق
*بررسی ارتقاء و بروزرسانی امکانات رفاهی ورزشی بیمه و بازنشستگی کارکنان
*نظارت بر تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات
*ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیر مجموعه آن
*درج صورتجلسات و مذاکرات انجام شده در جلسات شورای اسلامی شهر در دفاتر مربوطه
*انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق