مسؤل امور اداري: حسن نصرتی
مدرک تحصیلی:کارشناسی ارشد
شرح وظايف امور اداري پيوست کردن پرونده ها با سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور. صورتبرداري، طبقه بندي ، کدگذاري وبايگاني پرونده ها طبق دستورالعمل هاي مربوط و احتياجات شهرداري. انجام ساير امورمشابه و دستوراتي که از طرف شهردار در حدود وظائف ارجاع مي گردد. ايجاد روابط ميان مردم و شهردار وايجاد حسن ارتباط بين کارکنان و نشر فعاليتهاي شهرداري جهت اطلاع مردم و برگزاري مراسم به مناسبتهاي مختلف. ثبت خلاصه مشخصات وجريان نامه هاي وارده و صادره و پيگيري آنها و شماره آنها در دفاتر مربوطه. تفکيک و توزيع نامه ها براي ارجاع واحد اقدام کننده و پيگيري آنها . تهيه صورت مايحتاج اداري کارمندان و تدارک و توزيع آنها. تنظيم دفترآمارکارکنان. تهيه پيش نويس نامه ها و ماشين کردن آنها. ابلاغ دستورات شهرداربه کارکنان شهرداري. رسيدگي به فرمهاي پر شده استخدامي بمنظور حصول اطمينان از صحت پاسخ آنها. تهيه پيش نويسهاي استخدامي از قبيل پيش نويس احکام ، انتقال ، ترميم حقوق ،مرخصي، معذوريت ، ترفيع وارتقاء واضافه کارو نظيرآن با اطلاع شهردار وبا رعايت قوانين و مقررات مربوط . تهيه پيش نويس خلاصه پرونده استخدامي و صورت برداري ازاوراق ، طبق دستورشهردار.
رسيدگي به پيشنهادات وتقاضاي واصله مربوط به اموراستخدام، تبديل وضع استخدامي، ترفيع وارتقاء ، بازنشستگي وتعيين برقراري حقوق بازنشستگي ويا وظيفه و نظائرآن انجام امورمربوط به تعاون، بيمه و رفاه کارگران. انجام اموراستخدام ومعرفي کارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر. پيش بيني احتياجات پرسنلي شهرداري واقدام درمورد تامين اين احتياجات. مطالعه قوانين و مقررات استخدامي واظهارنظردرمورد نحوه اجراي قوانين ومقررات مورد عمل. اتخاذتدابيرلازم بمنظورپيشرفت وبهبود امورجاري. انجام کارهاي مربوط به اصناف و پيشه وران. تهيه گزارشات موردلزوم جهت شهردار. تعيين محل کارخدمتگزاران وتعيين ساعات کشيک نگهبانان. نظارت بر انجام خدمات عمومي ساختمانها ازقبيل تامين روشنايي، سوخت، تلفن وغيره.
.